elisabethlofmark.blogg.se

Inför sjukgymnastbesök nr 2...

Publicerad 2015-02-17 12:26:29 i

Har förhoppningar om att idag hos sjukgymnasten få lite vetskap om vad som krånglar med min kropp!
Jag vet att jag väntar mig för mycket, när inte ens neurologerna ännu kan svara mig. Men hoppet lämnar mig inte, det får mig att stå ut i detta väntrum...

Har på morgonen suttit och stickat på vad jag hoppas ska ta form av en liten socka. Har inget mönster, improviserar och ser hur det blir. Kreativiteten får lite spänning på så vis.

Nu ska jag göra både mig och Meja klar för en promenad upp till Stina. Lämnar Meja där när jag är hos sjukgymnasten.

Längtar tills ikväll när jag med min stickning kan komma till ro i soffan framför tv:n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela