elisabethlofmark.blogg.se

En bra dag...

Publicerad 2015-03-05 21:46:27 i

Strålande sol och plusgrader då är det härligt sitta ute på den inglasade balkongen. Jag satt där och lyssnade lite på radion medans trådar blev fästade på färdigstickade sockor och vantar. 


Felix och Emma kom överraskande och hälsade på. Vi fikade, pratade och hade trevligt. 
Felix skulle en sväng ut till Biltema, då var jag snabb att fråga om jag kunde få följa med och ta en tur till Ica Maxi!


Biltema är inte alls min favoritaffär, alldeles för mycket grejor! Min make Tony brukar säga att hans dröm är att bli inlåst en hel natt på Biltema eller Clas Olsson och där få gå omkring och bara kika på alla saker! 
Jag följde med Felix in en stund, ville känna hur pass jag i kroppen klarade gå omkring i butiken. Det gick rätt bra, men valde gå till bilen för att vila lite innan nästa ställe som jag visste att det är stora ytor att gå.

Blev en fika tillsammans på Ica innan inhandling av matvaror. Gott och trevligt! 


Skönt att själv välja bland varorna i hyllorna, få idéer om vilken mat vi ska laga därhemma. Tänk att man skulle komma att uppskatta att besöka en matvarubutik, tycka att det ger så mycket positiv påfyllning!

Helghandlingen avklarad med fantastisk hjälp av Felix, otroligt mycket värt!

Summeringen av dagen är att allt stämde, en bra dag helt enkelt. Tacksam!

I denna sena timma önskar jag dig en god natts sömn! 💗 



Kommentarer

Postat av: Lena y

Publicerad 2015-03-05 23:37:13

God natt! Småler åt Tony och mår gott av att läsa att di

Svar:
elisabethlofmark.blogg.se

Postat av: Lena igen

Publicerad 2015-03-05 23:38:32

Hann aldrig skriva klart! Mår gott av att digital dtrosa på Ica Maxi. Frihet om än så liten. Sov gott!

Svar: Hahaha du är för härlig du Lena! ☺ Kram på dig!
elisabethlofmark.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela