elisabethlofmark.blogg.se

Kockan somnade ifrån...

Publicerad 2015-05-12 20:20:15 i

I förmiddags pratade jag med sjuksköterskan på neurologmottagningen angående att jag känt en försämring senaste tiden, både värk och stumheten i benen är besvärlig.
Hon rapporterar vidare till min neurolog som utreder mig. Själv får jag vackert kämpa på och göra vad jag kan för att hitta nivå att förhålla mig till efter dagsformen. 
Den enorma tröttheten i kroppen hjälper mig ironiskt nog att stå ut med att jag inte klarar av gå de promenader jag alltid gått! 😕


Middagen lyckades jag få klar och skulle bara vila mig lite för att orka känna aptit på mat, somnade och sov ända fram till 18.30... 
Vilken tur att han jag skulle bjuda på mat också somnade! 😉


Så här är det, jag må se glad och pigg ut men inombords är jag enormt trött och när jag gjort en syssla eller varit iväg på ärende så är jag totalt tömd på energi och det enda jag då kan göra är att vila.

Sedan tar det enormt på en att gå i samtal hos psykolog, men det är en annan slags trötthet, en trötthet förvisso men en positiv sådan!

Jag finner inte ord som räcker att beskriva den tacksamhet jag känner över att få chansen att tillsammans med psykolog få jobba med mig själv! 
Att rota i mitt inre, se min bakgrund, stöka runt bland alla känslor och bli varse vilka tankar och känslor som kommer... Jösses det är en resa! 
Tacksam! ☺

Nu ska jag ta mig lite kaffe och se lite tv innan jag gör kväll.

Önskar dig en fin kväll och en god natts sömn! 
/ E 💟 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela