elisabethlofmark.blogg.se

Lite extra grus...

Publicerad 2015-03-19 19:29:35 i

Idag har det var det lite extra med grus i mitt maskineri. Jag har förutom en dusch och kort promenad med Meja legat under filten och låtit den värma mina ben.



Som tilteln på Louise Hoffstens bok "En näve grus"...
Livet består inte enbart av blues utan det kommer ibland också en näve grus som spetsar till ens tillvaro. Då får man höja blicken och kämpa på!

Idag har jag svårt att riktigt kunna höja min blick och tänka att det nog blir bättre snart. Värken river och sliter i märg och muskler, och en utmattning av kroppen såpass att det är tufft att sitta upprätt. Sov en stund nu ikväll, för att hoppas orka sitta uppe och se film med Tony. Vi har de två senaste avsnitten av "Jordskott" osett.

Ny dag i morgon och då är inget annat inplanerat än vila, promenad och att göra en ost/skinkpaj.
För på lördag om jag klarar av det, ska vi ta med paj mm och åka hem till Rasmus (sonen) och hälsa på. Hoppas det går i hamn!

Önskar dig en fin torsdagskväll! 💟
/ E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela