elisabethlofmark.blogg.se

Alla hjärtan...

Publicerad 2015-02-06 17:29:20 i

Promenaden med Meja idag gick i "start och stopp", eftersom det för en schnauzertös var mycket intressant att nosa på ute då kvicksilvret var ovanför nollan. Att gå med just start och stopp är det allra sämsta för mig, benen gör sig ordentligt påminda med värk och stumhet. 

Plötsligt var det där på marken, formen av ett hjärta! 
Jag brukar tänka att det är en hälsning från någon som lämnat oss, ett budskap om att jag är på rätt väg i tillvaron, att allt kommer ordna sig... 
Tog med mig den känslan och det inre lugnet, vårdar ögonblicket så länge jag kan, minns solskenet som lyste upp allt vitt. En bra promenad idag!♡

Kommentarer

Postat av: Knyttet

Publicerad 2015-02-06 23:16:44

<3

Svar: Tänkte på dig tidigare... ♡
elisabethlofmark.blogg.se

Postat av: Bigritta

Publicerad 2015-02-07 09:47:13

Det är en konst att hitta vardagskraften så som du gör..

Svar: Ibland tror jag starkt att vi har hjälpen nära, så nära att vi inte ser den... Önskar dig och Martin en fin lördag! :-)
elisabethlofmark.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela