elisabethlofmark.blogg.se

Alla hjärtans dag...

Publicerad 2015-02-14 19:29:56 i


Fick vackra tulpaner och choklad av Tony idag!
Sedan bjöd han ut mig för en fika nere på stan. Då valde jag såklart mitt favoritställe Espresso house. Åt en god mudcake och drack en god espresso. Gott!

Efter att vi fikat gick vi in på Åhlens för att köpa presenter, när det var avklarat blev det en tur förbi charken på Ica Esplanad. Där hittade vi mycket gott att välja av. Det slutade med att laxpastej och laxburgare åkte ner i kundkorgen, sedan en del annat att fylla kyl och skafferiet med. 

Dagen idag har varit bra.
Vi tog det lugnt med ett sakta tempo för att mina ben skulle hålla.
Kände dock på bussen hem att gränsen var snubblande nära till att jag skulle ha gjort för mycket. Kan ju tyckas löjligt bli så slut efter en tur till stan med endast cafébesök och in på två affärer. Så är det, men ni ska veta att jag är glad över att dagen idag ändå blev så bra som den blev!

Medans maten väntade tog jag en lång varm dusch och hoppade sedan i myskläder att skrota i kvällen igenom. Skönt!


Kvällens middag blev lättsam att laga då det mesta var färdigköpt från charken. Klyftpotatisen och de två kalla såserna snodde vi gemensamt ihop. Enkelt är gott!


Vi köpte en present till Meja så här på alla hjärtans dag, en schnauzer. 
Får se om den nya kompisen blir accepterad eller inte...

Önskar dig en fin lördagskväll!♡







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela