elisabethlofmark.blogg.se

Bara ett varv till...

Publicerad 2015-02-04 12:20:11 i

Vante nummer två är snart färdigstickad, sedan ska vantparet få tummar också innan de får värma mina händer.
Nu ska jag förbereda lite inför att Meja och jag ska till Viola för att där fira min vän Gudrun som fyller 60 år. 
Ska prova att promenera upp till dem, för det känns dumt ta bussen 3 hållplatser. Har vilat hela morgonen och förmiddagen för att må bra på kalaset, och få med mig positiva upplevelser. Så får man tänka och göra för att hålla ända i mål! 

Kommentarer

Postat av: Gurli

Publicerad 2015-02-04 12:38:08

Hej! Jag ser fram emot att ses hos fina Viola lite senare :) Kram

Svar: Det var fantastiskt roligt träffas och må gott en stund tillsammans! ♡♡♡
elisabethlofmark.blogg.se

Postat av: Agneta

Publicerad 2015-02-04 12:51:59

Så fina vantar! Du e så duktig, önskar ett trevligt firande! 😊

Svar: Tack fina vän!♡♡♡
elisabethlofmark.blogg.se

Postat av: Gunilla

Publicerad 2015-02-04 13:58:04

Jag önskar dig en bra dag!

Svar: Tack detsamma till dig goa vän!♡
elisabethlofmark.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela