elisabethlofmark.blogg.se

Kura ruskväder...

Publicerad 2015-02-23 20:32:06 i


I förmiddags kurade jag ruskvädret med att fästa trådar på lite färdigstickade sockor och vantar. Det hör inte till min favoritsyssla att fästa trådar, men ska man gå i mål så är det bara att få fast trådstumparna. Och när man sedan är klar så känns det så bra!

En tumme skulle visst också stickas på min vante...


Efter promenaden med Meja, gick jag till biblioteket på Bosvedjans skola. Brukar låna böcker på Kulturmagasinet nere på stan, men kom på att självklart ska jag i fortsättningen gynna vårt bibliotek som vi har så nära. 

Det är ju fantastiskt att vi har så fina bibliotek, och med så bra service, så se till att låna böcker!



Jag är tokig i att läsa böcker, för en stund försvinna mig in i en annan värld. Härligt!
Lånade idag bla en deckare skriven av Arnaldur Indridason "Svart himmel".

Avslutar min måndag med att börja på min bok, och hoppas på fängslande läsning. Alltid spännande läsa en bok av en författare man inte läst förut.

Hoppas du haft en fin dag, att du kommit till kvällsro och får sova gott!♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela