elisabethlofmark.blogg.se

Nystat ett litet nystan...

Publicerad 2015-02-02 19:34:49 i

Vad värmer bättre än en hemstickad kofta i äkta ullgarn!
Nu har jag nystat ett nystan av en härva, och har tänkt lägga upp maskor för just en sådan go kofta. Att sticka är för mig skön meditation för själen, ger värdefull påfyllning att orka framåt, vidare från nu. Ibland gör ljudboken mig sällskap, en trevlig kombination.
Ikväll blir det lite tv framför stickningen, hoppas på att hitta någon bra dokumentär att försvinna in i innan det blir dax för mig att göra natt. Önskar dig en fin måndagskväll där du är!♡

Kommentarer

Postat av: Ann

Publicerad 2015-02-02 19:46:28

Tack för inbjudan till bloggen!
Skönt att handarbetet ger dig lugn och avkoppling för en stund.

Sköt om dig.
Kram

Svar: Tack snälla du! :-)
Sköt om dig du med! Kram♡
elisabethlofmark.blogg.se

Postat av: Ulrika

Publicerad 2015-02-02 23:43:35

Jaa vad roligt att du börjat blogga!! :-)
KRAM!

Svar: Ja vi får se hur jag kommer klara av detta! Det blir kanske inte varje dag som det skrivs i bloggen, men det behöver man kanske inte göra heller. Kram på dig!♡
elisabethlofmark.blogg.se

Postat av: Gurli Jonsson

Publicerad 2015-02-03 06:22:45

Tack för inbjudan till din blogg :) Jättebra! Din blogg blir den första som jag följer! ! Kram ♥♥♥

Svar: Fina underbara vän, jag är tacksam över att du vill följa mig här!♡♡♡ Kram!
elisabethlofmark.blogg.se

Postat av: Gunilla

Publicerad 2015-02-03 09:39:48

Jag kommer att följa dig på din resa, och hoppas att skrivandet kan ge dig, och även andra hjälp och stöd!
Kram <3

Svar: Vad roligt du är med mig fina Du, tack!♡♡♡
elisabethlofmark.blogg.se

Postat av: Agneta

Publicerad 2015-02-03 13:25:24

Kram 💖

Svar: Kram fina vän!♡♡♡
elisabethlofmark.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela