elisabethlofmark.blogg.se

Stora och små...

Publicerad 2015-02-07 21:33:03 i

Idag betade vi av rensning och sortering av hallgarderoben. I en enda röra gick det bra att sitta på golvet och sortera vantar, mössor och halsdukar... Värre var det när jag skulle kliva upp på en stol för att kolla in översta hyllan, gick inte så enkelt och smärtfritt som jag hade trott.
Balansen och muskelkraften är inte att lita på när det gäller vänster ben och fot, och ont gjorde det också. Men tjurskallen vinner, och jag gick i mål med det jag tänkt mig, att få det mer lättsamt när jag ska nå mina ytterplagg i garderoben, och inte minst hitta rätt bland vantparen.

Lille Ville 5 månader kom och gjorde en snabbvisit hos oss, han hade med sig en kakform med miniminisockerkakor som han köpt till mig. Så i eftermiddag var jag tvungen att sno ihop en kaksmet för att prova både den kakformen,  och den med lite större minisockerkakor.
Han får se till att växa duktigt nu så att han kan komma till oss och doppa sockerkaka i mjölk. Det ser vi fram emot!

Nu är jag nöjd för idag och kryper ner för att läsa min bok,  Jonas Moströms senaste "Himlen är alltid högre". En spännande thriller!
Önskar dig allt gott för natten!♡
/ E


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela