elisabethlofmark.blogg.se

Äntligen är hunden trimmad...

Publicerad 2015-03-14 19:56:39 i

Vaknade tidigt i morse, slog igång radion och steg upp för att koka kaffe.
Med frukost och tidning kröp jag ner i sängen och lyssnade vidare på "Ring så spelar vi".
Det här med lördagsmorgon gillar jag verkligen!

Hur bra radioprogrammet än var så somnade jag ifrån det och sov vidare hela två timmar!


Meja blev äntligen trimmad, underull och tovor är nu borta. Skönt!

Kände att det var nu eller aldrig jag skulle ta tag i att få hennes lekamen tuktad. Här gällde det att stänga av allt och fokusera på uppgiften, och vi kom i mål både Meja och jag!

Vi blev sedan överraskade av Rasmus som kom hem på besök. Så mysigt att träffa sonen, krama om och få umgås en stund!
Tony lagade middag åt oss och tillsammans såg vi slutspelshockey. 

Nu snurrar Melodifestivalen i vår tv, det hade jag inte tänkt mig, men likt sjutton sitter man ändå där och ser och såklart tycker en massa... 
Får se vem som segrar i år, jojken har sin charm tycker jag. Den avviker ordentligt från övrigt överdrivet arrangemang, och det är värt mycket tycker jag.

Önskar dig en fin lördagskväll! 💟 
/ E






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela