elisabethlofmark.blogg.se

En tur hem till Rasmus...

Publicerad 2015-03-21 20:47:11 i

Imorse vaknade jag tidigt och det trots att jag inte lyckades somna förrän vid 03-tiden i natt...
I sedvanlig ordning kokade jag kaffe och bredde en smörgås för att läsa tidningen och lyssna på lördagsradion.
Hur gärna jag än ville så var det bara att ge efter för att sova en stund till. För jag ville verkligen klara av att åka till Rasmus idag, och med för lite nattsömn skulle jag inte haft så bra förutsättningar ha en bra dag.
Så jag sov en lång välgörande lur.

För lite sömn eller stress gör mig sjuk, håller jag ett vakande öga och sköter mig på de punkterna så har jag mycket vunnit!


Meja tycker det är spännande åka buss, och speciellt när vi är på väg till hennes älskade lillhusse! 💞


Rasmus hade varit och tränat och var redan på stan när vi kom ner. Gissa om Meja skrek av glädje när hon upptäckte honom då vi klev av bussen! Det var en och annan av de vi mötte som log då de gick förbi oss.


Vi hade med oss Västerbottensostpaj med skinka, sallad och baguetter. Gott att tillsammans äta och prata om allt möjligt, helt enkelt sjunka ner i soffan och njuta av att ha sonen nära. Mysigt!

En trevlig dag och kväll att ta med mig, tacksam över idag!

Nu blir det kanske lite tv eller så kryper jag ner med min bok.

Hoppas du njuter en fin helg! 💟
/ E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela