elisabethlofmark.blogg.se

Festligheter ikväll...

Publicerad 2015-03-06 15:09:47 i


Idag hade Tony tagit ut en semesterdag, så vi satt länge ute på inglasade balkongen och njöt av ljus och värme. Blev lite stickat på en ny socka också.

Blir ett kort inlägg i min blogg idag, om jag inte får för mig att skriva ikväll förstås...
Vi piffar till oss nu för att i eftermiddag gå hem till Stina och Åke på middag. På middagen är fler av våra goa vänner bjuden, så det kommer bli en trevlig kväll.

När jag ska iväg på något så trevligt som en middag hos goa vänner, så kan till och med den upplevelsen bli för mycket. Ni vet man sitter i sällskap och pratar, äter... 
För en frisk människa är det något som kanske inte tar av ens energi, men för mig kan det fort ta tvärstopp. Det är inte kul!
Gäller att begränsa tiden jag är borta på något, för annars löper kroppen och huvudet amok och jag drätter rätt ner i min pärkällare.

Nu är det hög tid för mig att göra mig klar, för att stressa är något jag måste undvika då det gör mig försämrad.

Önskar dig en fin kväll och trevlig helg! 💟
/E


Kommentarer

Postat av: Gunilla

Publicerad 2015-03-06 15:59:12

Hoppas att du/ni får en toppenkväll!
Njut sen i helgen av sol, ljus och det fina väder som lovats!
Kramar från oss i Stöde <3

Svar: Vart det fina vädret tagit vägen vet jag inte... Har ni sol i Stöde?
Vi får vänner på kaffe idag, och det skiner upp vår lördag!
Kram på er och ha en fin dag! 💟
elisabethlofmark.blogg.se

Postat av: Gurli

Publicerad 2015-03-06 21:05:52

Vilken trevlig kväll vi hade med Gudrun och Åke hos fina och gästfria Stina. Meja charmar ju också alla. Hoppas ni får avsluta kvällen i lugn och ro hemma, så att ni kan njuta av resten av helgen också ♥ Kram till er alla tre ♥♥♥

Svar: Det var trevligt och gott på alla vis, synd bara att Erik och Viola inte var med. Men det tar vi igen en annan gång!
Jag gick nästan bums i säng då vi kom hem. Ringde Gudrun för att höra så det gick bra köra hemåt. Vid 21 låg jag i sängen med min bok. Lär mig mer och mer att följa kroppens signaler om vila. Men det är attans så svårt att tex avsluta och gå hem från trevliga vänner, bara för att jag vet att jag måste vila!
elisabethlofmark.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela