elisabethlofmark.blogg.se

Skogstur...

Publicerad 2015-03-15 15:22:21 i


Vi tog lite kaffe och fika med oss då vi skulle ut på hundpromenaden. Gick mot skogen, målet var att komma till vindskydden för att där sätta oss ner och njuta av sköna solen.


Vårt lilla busfrö, hon vill leka hela tiden då vi släpper henne lös! 


Älskade Meja, tänk så otroligt mycket hon betyder för oss! 💗
Idag när vi gick i skogen så var det nästan som förr, om man bortser från problemen med mina ben, att jag nu går sakta och inte går så lång sträcka. 

Vi gick i alla fall i skogen Tony, Meja och jag. 
Vi såg tillsammans hur vår älskade hund sprang runt bland stockar och sten, hur hon lekte och mådde gott.
Jag törs nog tala för oss båda, att idag gav oss härlig påfyllning. Tacksam över det! ☺


Tror minsann de vaktar fikat! 😉

Vi satt ett tag och njöt av vårsolen som värmde gott. Kände in lugnet som skogen gav. Så otroligt härligt få ta in upplevelsen rakt in i själen!


Tar med mig känslan av när jag satt en stund i skogen, låter den känslan bära mig genom jobbiga stunder. Upplevelsen blir en källa att hämta rätt slags kraft till att orka framåt. Gäller att inte glömma vad som faktiskt finns en så nära, som skänker tröst och hopp!


Många bilder i dagens blogginlägg. Jag är ju som bekant inte ute i farten och gör så mycket, och då får jag passa på att bjuda av det som dyker upp.

Här på vår inglasade balkong skiner solen ännu.
Har suttit här i eftermiddag och vilat, lite har jag också stickat på en vante som har "bikakemönster". Vantsässongen går förvisso mot sitt slut, men inte när det gäller stickor och garn, där är det en ständig sässong! ☺


Jag hoppas du haft en fin helg och att din kommande vecka blir bra! 💟
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela