elisabethlofmark.blogg.se

Knockad...

Publicerad 2015-05-06 18:02:20 i


Nej nu hände det som jag inte ville! 
Jag somnade totalt däckad på soffan efter att ha varit ute på kort promenad m hunden. Benen tokvärkte och det fanns inte energi till att sitta uppe. Jag blir så ledsen över hur det inte fungerar för mig!
Hade tänkt mig sno ihop pannkaka till middag, att Tony för en gångs skull (kvällsjobb sent igår) skulle få komma hem till en middag, en lagad sådan... Nu blir det Grandiosa pizza och visserligen är "maten" klar när han kommer hem men om man kan kalla det mat vette sjutton! Han går ju lång skogspromenad med hunden om kvällarna och allt blir så förskjutet och sent när han lagar till middagen på vardagarna och ikväll är det ju hockey på tv som jag vet han vill se. Ja ni hör hur mina tankar går... Detta kan ju tyckas löjligt för den som inte upplevt hur sjukdom knockar ut en, och hur livet hemma i familjen plötsligt måste planeras så noga för att allt ska funka!


Tony kom just precis hem och hade handlat för att sno ihop en köttfärssås till middag, så nu kockar han för fullt vid spisen! ☺ 

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela